środa, 22 czerwca 2011

kato alternatywna stolica kultury.

tak zareagowalismy na wyniki.
a przeciez tak naprawde w sercach wygralismy:)
zawsze po burzy wychodzi slonce!


nadchodzi era alternatywnej stolicy kultury, przeciez nie poddamy sie.

z Mima i Vlada, ktore stwierdzily, ze Kato sa najpiekniejsze!

Cieszy mnie, ze Natalhie jednak sie nie poddala i postanowila zostac.
Ogromnie mnie to cieszy. No i Kinga szuka rodziny w Szwajcarii. <3
U mnie nastaje era domownictwa. Musze ogarnac mysli i siebie.
Drazni mnie A i drazni mnie K. nie moge sie chwilowo widywac,bo powiem cos glupiego, a tego bym nie chciala.

DZIS OGLASZAM DNIEM ODPOCZYNKU.
OT,CO.


9 komentarzy:

  1. Hihi, podziękuj mojej mamie, że mnie zmotywała:D A moja hostka szuka Kindze rodzinki:D

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja świętuje zwycięstwo mojego Wrocławia :D ale nie bd wszczynać konwersacji na ten temat bo właśnie dziś koleżanka mi opowiedziała, że podczas takiej rozmowy rozpoczęła się kłótnia między nią, a znajomymi z Krakowa.

    Każde miasto ma swój urok ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hej. widzę, że tu o mnie (chyba) wiadomo :P. a Nathalie jedzie, czy zostaje? bo nie czaję... "postanowiła zostać" ??

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalhie: no uwierz mi, ze jej podziekuje;D kiedy moge zadzwonic:P
    Perejil: kocham Wroclaw, mimo wszystko, mam tam mieszkac i studiowac po powrocie, ale klocic sie nie bede;) tak wybrali trudno. bedziemy alternatywna stolica:)
    Kinga: no o Tobie Tobie:D!
    Natalhie jedzie i zostaje w Zurychu <3 juhuuu!

    OdpowiedzUsuń
  5. no od jakiegos pol miesiaca z gg i neta;D

    OdpowiedzUsuń
  6. mhmmm! :P no to my (ja i Ty) się znamy od jakiegoś dnia :P

    OdpowiedzUsuń
  7. mi pasi;D siema jestem adzik, mam 19 lat i 30 lipca jade do Aldingen oddalonego od Zurychu o 121,4 km xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, a co chcesz studiować? I gdzie? ;) Wrocław piękne miasto ;)

    OdpowiedzUsuń